Youssef Samy Asalah Nasri: persian - فارسی

Nov 7, 2010

persian - فارسی

اصاله نصری مصطفی نام دیگر Asala ، Assala Nasry و Assalah ؛ متولد 1969 مه 15 هنرمند سوریه موسیقایی است.

در اوایل زندگی
Asala در دمشق ، سوریه را به یک زن و شوهر طبقه متوسط به دنیا آمد. مصطفی نصری ، پدر Asala ، یک آهنگساز و خواننده محترم سوریه شد. Asala حرفه موسیقی خود را با انجام وطن پرست ، مذهبی آغاز شد و آهنگ کودکان هنگامی که او چهار ساله بود.او سنگ آهنگ تم "Qessas آل Sho'oub" (عربی : قصص الشعوب) ، نشان کارتونی ، Hekayat Alamiyah (عربی : حكايات عالمية). در سال 1986 ، پس از درگذشت مصطفی نصری مبتلا به خونریزی داخلی ناشی از تصادف اتومبیل. 17 ساله او برای مراقبت از خواهر و برادر او ، ریم ، امانی ، ایمن و با او مادر Ayham Azizah کمک کرده است.

شغل
تجاری Asala حرفه موسیقی را در سال 1991 با قانون Ta'rafou (: لو تعرفو عربی) عرضه. آلبوم 4 آهنگ به سبک شرقی tarab اپرا بود. آلبوم ضربه فوری با آهنگ مایه دل شکستگی مانند بله صبرا Yana و Samehtak Ketir شد. او به سرعت حضور خود را در صنعت رو به رشد با سمان brimming جدید ، استعداد جوان مثل نجوا کرم ، صابر Rebai ، Angham ، و Abdelmajeed عبدالله.

زندگی شخصی
Asala دارای دو فرزند از ازدواج اول او را به ایمان آل Dahabi ، که او در سال 2005 پس از رسوایی زنا خود جدا شده اند. او در حال حاضر بازداشت است از هر دو فرزندان خود را ، شام و خالد. او در حال حاضر به معروف فلسطینی تبار مدیر طارق آل Eryan ازدواج کرد. او باردار با فرزند طارق در اوایل سال 2007 بود اما در نیمه راه سقط جنین را از طریق بارداری رنج می برد. Asala مسلمان سنی است. Asala تابعیت بحرین بحرین توسط شاه حمد بن عیسی آل خلیفه اعطا شد پس از چند روز او داد عملکرد دیدنی و جذاب در اپرای کوچک عشق و وفاداری در جشن روز استقلال بحرین. Asala دارای سه شهروندی ، سوریه ، بحرین و مصر.

No comments: