Youssef Samy Asalah Nasri: Hebrew - עברית

Nov 18, 2010

Hebrew - עברית

Asalah מוסטפה נאסרי aka Asala, Assala Nasry ו Assalah; נולד 15 מאי 1969 הוא אמן מוסיקלי הסורי.

מוקדם בחיים
Asala נולד בדמשק, סוריה זוג מהמעמד הבינוני. מוסטפה נאסרי, אביו של Asala, היה מלחין הסורי הזמר הנערץ ו. Asala החל את הקריירה המוזיקלית שלה על ידי ביצוע פטריוטי, דתיים, שירים של הילדים כשהיא היתה בת ארבע. היא שרה את שיר הנושא "Qessas אל Sho'oub" (בערבית: قصص الشعوب), של להראות את הקריקטורה, Hekayat Alamiyah (בערבית: حكايات عالمية). בשנת 1986, נפטר מוסטפה נאסרי לאחר שסבל מדימום פנימי שנגרם בתאונת דרכים. בגיל 17 היא סייעה לטפל אחיה, רים, אמאני, איימן Ayham עם אמא Azizah שלה.

הקריירה
הקריירה המוזיקלית המסחרית של Asala לראשונה בשנת 1991 עם חוק Ta'rafou (בערבית: لو تعرفو). האלבום היה 4 שירים בסגנון מזרחי Tarab האופראי. האלבום היה ללהיט מיידי עם שירים קורעי לב כמו יה סברה יאנה ו Samehtak Ketir. היא במהירות ביצרו את נוכחותה בענף גדל שופע כישרון, חדשות צעירים כמו נג 'ווה כרם, סאבר Rebai, Angham, ו Abdelmajeed עבדאללה.

חיים אישיים
Asala יש שני ילדים מנישואיה הראשונים כדי אימן אל Dahabi, שאותו היא התגרשה בשנת 2005 בעקבות שערורייה הניאוף שלו. היא מחזיקה כיום במשמורת של שני הילדים שלהם, שאם וחאלד. היא נשואה עכשיו המפורסם פלסטינית הבמאי האמריקני טארק אל Eryan. היא היתה בהריון עם הילד של טארק בתחילת 2007, אבל סבל באמצע הפלה דרך ההריון. Asala הוא מוסלמי סוני. Asala הוענקה אזרחות בחרייני ידי בחריין חמד בן עיסא המלך אל ח 'ליפה כמה ימים אחרי שהיא נתנה הופעה מרהיבה של האופרטה אהבה ונאמנות לכבוד יום העצמאות של בחריין. Asala מחזיקה שלושה אזרחות; סוריה, בחריין, מצרים.

No comments: